МАЗМҰНЫ

 

Кіріспе                                                                                                                      3

 

I Тарау Теория негізінде баға және баға белгілеу                                            

1.1 Баға белгілеу мәселесін қою                                                                             5

1.2 Баға белгілеудің мақсаттары, стратегиялары, әдістері                                  7

1.3 Бағаның нарық  жағдайына бейімделуі                                                         23

 

II Тарау «Adramit Akros» кәсіпорнының сауда-саттық, қаржылық

 іс-әрекетін және баға саясатын талдау

2.1 Мекеменің жалпы сипаты және ұйымдық құрылымы                                 28     

2.2 Мекеменің тауар ассортиментін және қаржы жағдайын талдау                 31

2.3 Мекеменің маркетингтік іс-әрекетін талдау және баға беру.                      60  

Мекеменің баға саясатымен маркетингтік іс-әрекетін дамыту 

жөнінде ұсыныстар мен нұсқаулар                                                                      67

 

Қорытынды             

Пайдаланған әдебиеттер

 

 КІРІСПЕ

             Барлық коммерциялық   және коммерциялық емес мекемелердің 

 

         Алдында өз тауарлары мен қызметтеріне баға қою міндеті турады. Баға көптеген әртүрлі ипостас түрінде болады. Бізді барлық жағымыздан бағалар қоршауда. Үй ішін үйақы, оқу үшін-оқуақы, дәрігерге не дантистке сыйлықақы төлеиміз . Әуежелілері , темір жол , такси және автобус біздерден жол  чиновнігінің пара алғанын, ұры – қарының сіз болған кәсіпкерлік  ассоциацияның мүшелік взностарын ұрлағанын айтқаны үшін гонорар,ойланылмаған шығындарды жабу үшін задаток алады. Басқару қызметін атқарушының“бағасы”- оның алатын комиссиясы. Жұмысшы бағасы – оның айлығы. Және, соңында, табыс салымы көпшілігіміз үшін біздердің ақша жасау құқы үшін төлейтін бағамыз екенін экономистер мойындағысы келмейді.

     Осы дипломдық жұмысымның мақсаты – фирманың маркетинг қызметіндегі баға және баға саясатын ЖШС «Adramit  Akros» мысалында терең зерттеу. 

       Бағаны қалай белгілейді? Тармхи жағынан қарайтын болсақ, бағаны сатып алушы мен сатушы бір-бірімен келісу жағдайында белгілейді. Сатушы өзі аламын деген шамадан жоғарырақ баға атаса, ал сатып алушы өзі төлеймін дегенімен төменірек береді. Ақыр, аяғында саудаласу нәтижесінде өзара келісілген бағаға тоқтайды. Тарихи сатып алушының таңдауын анықтайтын негізгі факторге ылғи баға жатқан.

     Бұл жағдай жарлы елдердегі кедей адам топтарына азық- түлік сияқты көпшілік тұтыну тауарлары үшін маңызын жоймаған. Дегенмен, соңғы онжылдықтарда сатып алушының таңдауына өткізуді ынталандыру, тауарды таратуды ұйымдастыру және клиенттерге көрсетілетін қызметтер сияқты бағадан тыс факторлар әсерлерін бірқатар көбірек тигізетін  болып отыр.

     Баға белгілеу проблемасына фирмалар әртүрлі жолдармен келеді. Майда фирмаларда бағаны басшылар тағайындайды. Ірі компанияларда баға белгілеу проблемасымен бөлімше басқарушылары және тауар ассортиментінің басқарушылары айналысады. Бірақ бұл жағдайда да жоғарғы басшылар баға саясатының жалпы бағытын және мақсатын анықтаумен  қатар көпшілік жағдайда төменгі эшелон басшыларының ұсынған  бағаларын бекітеді. Баға факторы шешуі роль атқаратын салаларында (аэрокосмос өндірісі, темір жол, мұнай компаниялары) фирмалар көбіне бағалары өздері дайындайтын не басқа бөлімдерге оны дайындауға көмек көрсететін жеке баға бөлімдерін ұйымдастырады. Баға саясатына ықпалын тигізетіндерге өткізу қызметінің басқарушы, өндіріс меңгеруші, қаржы қызметінің басқарушысы, бухгалтерлер жатады.